arkib

Selasa, 16 Mac 2010

Promote Website bisnes partner

Salam hormat !


agak sudah lama saya tidak meng "Update" kan blog ini olih kerana dek sesuatu sebab ketiadaan masa mempelajari teknik teknik perniagan dialam siber,saya dapati peniagaan sebegini amat mudah kerana ianya dapat diekses samada ada dirumah sendiri atau dimana mana sahaja tempat yang ada kemudahah jalur lebar IT dan sepastinya akan terus berkembang dari masa kesemasa.

Satelah membuat sedikit kajian dan penyelidikan saya dapati terdapat pelbagai jenis perniagaan yang diantaranya menjanjikan pulangan 100 peratus,walhal mana ada terdapat apa jua jenis perniagaan yang mampu melakukan pulangan sedemikian rupa,jika berniaga menual biasa seperti bidang peruncitan atau makanan sekalipun pun paling paling tinggi maging keuntungannya hanya sekitar 50 peratus kebawah,walau bagaimana pun saya tidak mahu menyentuh lebih lanjut perniagaan tersebut namun apa yang saya hendak promosikan disini ialah perniagaan yang telah dan baru saya ceburi ini iaitu satu perniagaan IT berbentuk global tetapi mampu diaplikasi olih semua golongan masyarakat,cerita banyak banyak pun tidak guna sebab ini bukan medan menjual ubat dikaki lima cuma untuk kepastian sendiri silalah klik disini http://freedom.ws/index.dhtml?sponsor=maha58&chk=1 ,jumpa anda disana.

Tok ayah su-ingin berkongsi maklumat....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

peng-ekor khabar anda (peka)

muka buku tok ayah su

zon usaha-wang

pilih bahasa anda

SALAM HORMAT! Anda kini berada diZONE promosi pekej produkTIF MAHASOHOR 58...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bina website

Tinggal yang haram dapat yang halal...!

lakaran memory

Lukisan contoh sahaja...bukan untuk niaga

Powered byEMF Online Payment Form

tempah cara E-dagang Pay Pal

Belum ada akaun PayPal - klik Logo

Daftar di PayPal, lalu mulai terima pembayaran menggunakan kartu kredit secara instan.

Memancing diDaratan

Memancing diDaratan