arkib

Rabu, 25 Februari 2009

Risalah warta rakyat (Riwayat) 19

1(a)
1(b)
2.Pakaian yang sendat serta mengiurkan adalah salah satu punca yang bolih membuatkan kaum perempuan suka diusik dan diacah acah olih kaum lelaki akan tetapi jika pakaian yang longgar dan bertutup aurat sudah tentu (kaum lelaki) agak merasa segan silu untuk mengganggu dan mengusik usik,namun demikian jika ada juga berlaku ganguan sek terhadap kaum hawa yang "warak" ini, saya kira sememangnya kaum lelaki jenis ini teramatlah tidak bermoral disegi akhlaknya......
3.Perlu ditengok sama akan kes selepas pru ke12 dulu dimana spesis yang sama juga telah berdemontrasi menyanggah keputusan sultan dihadapan istana Maziah KT pada waktu itu, tetapi pada hari ini nadanya agak berlaianan pula,sudah jadi terbalik,alahai...... guane weh jadi gitu pulok? adakah kita masih ingat?
4.Ini adalah petua rawatan tradisional yang mungkin bolih dicuba,sebelum itu cari air kolah di tujuh buah masjid yang berlainan tempat sebanyak satu baldi (4 ltr),sediakan air zam zam yang asli dari tanah suci mekah sebanyak tujuh botol air meneral,kemudian bolih hubungi poksu .....insaallah bolih cuba !
5(a)
5(b)Kata orang jika anak anak kita sering merenggek rengek buat bising,ada kalanya itu adalah menandakan ia meminta sesuatu atau setidak tidaknya inginkan diberikan perhatian,lanjutan dengan itu cadangan poksu supaya beliau (Tok Him) ini diberi peluang bertanding perjawatan tertinggi (sekurang kurang Naib President) dalam protokol kepartian diperingkat pusat,macam mana?saya rasa beliau sendiri bersetuju dengan cadangan ini! persoalannya adakah Pas bersedia menerima beliau atau beliau sendiri tidak bersetuju untuk bersama Pas,jawapannya ada pada tuan empunya diri..........
Poksu-Terima kasih kepada pelawat yang sudi melancong dialam maya untuk tinjau meninjau apakah yang ada dalam pengisian blog ini.......!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

peng-ekor khabar anda (peka)

muka buku tok ayah su

zon usaha-wang

pilih bahasa anda

SALAM HORMAT! Anda kini berada diZONE promosi pekej produkTIF MAHASOHOR 58...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bina website

Tinggal yang haram dapat yang halal...!

lakaran memory

Lukisan contoh sahaja...bukan untuk niaga

Powered byEMF Online Payment Form

tempah cara E-dagang Pay Pal

Belum ada akaun PayPal - klik Logo

Daftar di PayPal, lalu mulai terima pembayaran menggunakan kartu kredit secara instan.

Memancing diDaratan

Memancing diDaratan