arkib

Sabtu, 10 Julai 2010

BOLA SEPAK PIALA DUNIA

Salam hormat !

Malas pulak rasanya nak tulis panjang panjang,olih kerana sehari dua ni hangat diperkatakan tentang bola sepak ,jadi saya melihat anak saya juga tidak ketinggalan dalam mengikuti permaianan kegemaran ramai ini,semalam berlangsungnya satu kejohanan putsal yang turut disertai beliau,saya melihat bolih tahan juga dia bermain,bolih shoot 2 jaringan gool dan pasukannya menang (rujuk video diatas) ,ini adalah bahana demam piala dunia,pehak penganjur mengambil kesempatan mengadakan acara ini sempena musim bola piala dunia, meriahnya bolihlah tahan,nampaknya banyak pasukan mengambil bahagian,sebagai bapa tidaklah saya mahu menghalang hobi anak saya itu asalkan tidaklah sampai menganggu pelajarannya yang akan menduduki peperiksaan SPM pada tahun ini.

Dahulu pun ketika diusia muda muda saya juga kaki bola tetapi tidaklah hebat sangat,sebab itu bolih dikata setiap musim piala dunia pasti saya tidak ketinggalan mendapatkan jadual perlawanan dan mengikuti setiap perlawan dari awal hingga keakhir namun demikian sekarang agak jauh berbeza,saya cuma hanya sekadar ambil tahu sikit sikit sahaja dan melihatnya setelah kejohanan hampir hampir berakhir iaitu diperingkat suku akhir dan seterusnya hingga keakhir almaklumlah umur dah meningkat separuh abad jadi biarlah soal bab sukan sukan saya letakkan dibelakang sahaja kecualilah sekali sekala tu adalah sekadar pergi berjongging untuk mengeluarkan peluh.Biarlah anak anak pula yang berkecimpung seandainya dia ada menaruh minat dalam bidang sukan ini,saya cuma memberi sokongan sekadar apa yang perlu....

Tok ayah su- nak buat ramalan pasukan German akan mendapat tempat ke3,manakala manakala Sepanyol akan menjadi juara dunia....gooolll

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

peng-ekor khabar anda (peka)

muka buku tok ayah su

zon usaha-wang

pilih bahasa anda

SALAM HORMAT! Anda kini berada diZONE promosi pekej produkTIF MAHASOHOR 58...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bina website

Tinggal yang haram dapat yang halal...!

lakaran memory

Lukisan contoh sahaja...bukan untuk niaga

Powered byEMF Online Payment Form

tempah cara E-dagang Pay Pal

Belum ada akaun PayPal - klik Logo

Daftar di PayPal, lalu mulai terima pembayaran menggunakan kartu kredit secara instan.

Memancing diDaratan

Memancing diDaratan