arkib

Isnin, 27 Oktober 2008

Dipetik dari blog MSO sebagai berkata:-


Komen dari meja Analisis-
Seronok Murai tenguk apa yang orang Umno Johor lakukan. Cuma Murai nak tanya apakah yang berlaku itu bukan berfahaman sempit, terkongkong dan punyai semangat kenegerian yang kuat? Kalau keadaan itu berlaku pada negeri Murai sudah tentu ada yang akan mengatakan orang Umno Kelantan bersikap "budu".... semua sokong puak dia. Tetapi kerana ia berlaku di Johor maka dihalalkan.
Apakah kerana Umno itu didakwa ditubuhkan di Johor maka orang Johor merasakan Umno itu hak dia? Macam orang Arab merasakan Islam itu hak mereka kerana Islam itu lahir di bumi Arab. Justeru Umno perlu dipimpinan oleh orang Johor dari bawah sampai ke atas? Begitukah....
Murai tidak dengki dan tidak ada hak pun nak dengki. Mungkin juga kerana orang Johor semuanya baik-baik, punyai moral politik yang tinggi macam Syed Hamid maka mereka diusung dan dipuja oleh rakyatnya sendiri. Tidak macam orang Umno negeri Murai perangainya macam spring alias macam kodok melompot-lompat tidak ada prinsip, suka buat kacau yang mana setengahnya terpaksa ditohok oleh Umno kerana berbau sangat hamis dan busuk.

Poksu-pepatah orang orang tua berkata,sebusuk busuk daging,dikicah dibasuh dimasak dimakan jua,ini bererti tak akan putus air dicincang,tak akan lari gunung dikejar, ada jodoh tak akan kemana......Budu itu "gapo"?bu.....t dan duit memainkan peranan utama dalam kehidupan seharian,walaupun duit bukan segala segalanya tapi bab kata orang kerana budi tergadai body ! ada juga orang berkata jangan mudah percaya kepada dua benda allah ini iaitu "d.....t dengan b.....t" tak percaya cuba lihat gambar gambar ini:













Tiada ulasan:

Catat Ulasan

peng-ekor khabar anda (peka)

muka buku tok ayah su

zon usaha-wang

pilih bahasa anda

SALAM HORMAT! Anda kini berada diZONE promosi pekej produkTIF MAHASOHOR 58...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bina website

Tinggal yang haram dapat yang halal...!

lakaran memory

Lukisan contoh sahaja...bukan untuk niaga

Powered byEMF Online Payment Form

tempah cara E-dagang Pay Pal

Belum ada akaun PayPal - klik Logo

Daftar di PayPal, lalu mulai terima pembayaran menggunakan kartu kredit secara instan.

Memancing diDaratan

Memancing diDaratan