arkib

Sabtu, 18 Oktober 2008

Dipetik daripada Blog Sdr Roslan sms sebagai berkata:-


Di Parlimen semalam, Menteri Dalam Negeri Syed Hamid Albar telah memberikan jawapan bertulis kepada soalan yang dikemukakan oleh ahli Parlimen PAS Titiwangsa YB Dr Lo’lo Dato Ghazali. Dr Lo’lo betanya mengapa pondok polis di kawasan berkenaan ditutup dan ditinggalkan begitu sahaja. Semua pihak mengakui dan menyedari akan masalah jenayah dan sosial yang menjadi-jadi di kawasan berkenaan, tiba-tiba pondok polisnya ditutup!Lalu jawab Syed Hamid ianya ditutp kerana kehadiran penjenayah mengakibatkan keselamatan pihak polis tidak lagi terjamin, sila rujuk laporan The Star hari ini:http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2008/10/17/parliament/2300354&sec=parliamentMasuk akalkah jawapan ini? Tambah Syed Hamid pondok polis itu terletak di kawasan yang kotor dimana dibimbangi boleh mengakibatkan anggota yang bertugas dihinggapi penyakit berbahaya. Soalan Dr Lo’lo ini tidak sempat dibincangkan dalam dewan sehinggalah ahli parlimen PAS Kuala Krai YB Dr Hatta Ramli membangkitkannya semasa perbahasan belanjawan oleh ahli parlimen Gombak, YB Azmin Ali.


Komen Poksu-Garis panduan dan doa-Apabila ditulis pd cebisan kain dari surah Al-Maidah ayat:1 serta dibaca juga bersekali dengan dengan doa ini "Allahumma bihaqi aayatissarifah ummhuzana wazzaiigho min kolbi (pulan bin pulan/fulanah bt fulanah) painaka paeilun limaturidu waa ta"annta arhamarroohimin"

ertinya "ya Allah,dgn kebenaran ayat yang mulia ini,hapuskan zina dan segala kekotoran drpd hati (sipulan bin sipulan/fulanah bt fulanah:bagi perempuan)sesungguhnya engkaulah yang memperbuat segala sesuatu dan engkaulah juga maha pengasih"

Ingatan:Cebisan kain tadi dipendamkan didalam kubur orang yg sudah tidak dikenali sambil melafazkan kata kata ini "sebagaimana telah mati orang punya kubur ini maka matikanlah juga perbuatan zina daripada sipulan/fulanah tersebut" maka dengan itu perbuatan zina (samaada individu atau lokasi) yang sudah bermaharajalela tadi akan terhenti beroperasi, insaallah (dengan izin Allah jua)-selamat mencuba,
Awas... jangan guna untuk matikan nafsu sahwat !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

peng-ekor khabar anda (peka)

muka buku tok ayah su

zon usaha-wang

pilih bahasa anda

SALAM HORMAT! Anda kini berada diZONE promosi pekej produkTIF MAHASOHOR 58...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bina website

Tinggal yang haram dapat yang halal...!

lakaran memory

Lukisan contoh sahaja...bukan untuk niaga

Powered byEMF Online Payment Form

tempah cara E-dagang Pay Pal

Belum ada akaun PayPal - klik Logo

Daftar di PayPal, lalu mulai terima pembayaran menggunakan kartu kredit secara instan.

Memancing diDaratan

Memancing diDaratan