arkib

Sabtu, 4 Julai 2009

pendidikan

salam hormat !

Semalam saya menghadiri mesyuarat pertama Ajk cawangan pbtm hulu trg dan saya masih lagi dikekalkan berada dalam organisasi biro agama dan pendidikan untuk sessi 2009-2011,apa yang hendak saya kaitkan disini ialah tajuk akbar diatas yang berbunyi "Pas dakwa Biasiswa Nasional tidak ikut prinsip adil".Diantara intipatinya ialah dakwaan yang mengatakan penerima biasiswa pendidikan ini hanya untuk pelajar pelajar cemerlang sahaja.

Saya tertarik dengan dakwaan itu sebabnya saya dapati terdapat juga dikalangan anak anak ahli pbtm ini yang menerima bantuan kecemerlangan dalam peperiksaan upsr mahupun pmr berdasarkan mendapat banyak gred A dalam keputusan pemeriksan sedangkan anak anak dari golongan kurang berada tanpa keputusan yang baik bolih tercicir dari menerima sebarang bantuan dari mana mana pehak.Olih yang demikian saya akan cuba membuat cadangan kepada pehak pehak yang berkaitan untuk masa masa akan datang.Insaallah .....!

Poksu- pinjaman ptptn itu adil ke ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

peng-ekor khabar anda (peka)

muka buku tok ayah su

zon usaha-wang

pilih bahasa anda

SALAM HORMAT! Anda kini berada diZONE promosi pekej produkTIF MAHASOHOR 58...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bina website

Tinggal yang haram dapat yang halal...!

lakaran memory

Lukisan contoh sahaja...bukan untuk niaga

Powered byEMF Online Payment Form

tempah cara E-dagang Pay Pal

Belum ada akaun PayPal - klik Logo

Daftar di PayPal, lalu mulai terima pembayaran menggunakan kartu kredit secara instan.

Memancing diDaratan

Memancing diDaratan